Vaccination

Idag har jag, mamma och 2 arbetskamrater till henne vaccinerat oss. Det känns skönt att ha det gjort och jag såg ingen anledning till att inte göra det. Jag tycker ALLA borde ta sprutan. Om inte för sin egen skull, så för andras. Jag själv tillhör 2 riskgrupper, och om alla i min omgivning skulle ta den, så sklle det kännas tryggare. Och eftersom jag nu tillhör riskgrupperna så kommer jag att ta en vaccinationsspruta till, om 3-5 veckor. Jag tog den 12:30 idag och det ända jag känner nu är lite ömhet i armen, men av vilken spruta får men inte det? Hur som helst så är jag nöjd med mitt beslut + att jag skyddar min lilla ängel i magen och att den har skydd efter födseln.


Jenny & jag


Kommentarer
Postat av: Veronica

Alldeles rätt vännen, önskar alla kunde tänka som du!!Hoppas du mår bra idag, man kan känna sig lite konstigdagen efter, men det går över, haha!!

Puss puss

2009-11-04 @ 09:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0