Sorry (A)

Nu var det lääänge sedan jag skrev igen. Känns som jag har haft fullt upp, även fast jag inte gör någonting :p
Nu har Cengiz ALLA sina papper, dom ska bara lämnas in, så om c. 2 veckor är äntligen min darling här!! :D Som jag väntat. Har nästan varit i Sverige 3 månader nu, och det längsta vi varit ifrån varandra förut är 2 månader.. men snart så!

Har tyvärr inte fått mina bilder än, så ni får vänta ett litet tag till ;p Är själv jätte nyfiken på dom eftersom jag inte fått se alla än.

Ikväll har jag fikat och kikat på Bonden med Veronica och Ingemar, trevligt trevligt :) Så kul och bara mysa till det lite så där tillsammans, tack tack ;D

Nu återstår det att se om älsklingen ska komma hem och surra med mig lite innan det är dags att natta, eller om man ska krypa ner redan nu :p

Sov gott mina söta små läsare ;)


Kommentarer
Postat av: Verocnia

Tack själv vännen, alltid lika kul att umgås med dig. Blir inte så ofta men få skärpa oss på den fronten, haha.

Ha en bra dag,dock lika grått idag också.....men snart kanske vintern kommer.

puss och kram

2009-11-19 @ 08:31:59
Postat av: Sussi

Tjoho!! Till veckan ska vi nog bara vara hemma. Ska väl försöka få in lite träningar, men de går ju att anpassa efter er! Hör av er innan bara så jag har lite fika redo!!! =) Kram, kram

2009-11-19 @ 18:34:39
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: karla

Heej! hur ser din helg ut? kom bort imorgon vetja:D kramar på dig och bebismagen

2009-11-19 @ 22:59:27
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0