Halloweenhelgen

Helgen började med att vi åkte på kalas till morfar :) Åt god middag och självklart god tårta. Jasmin ville självklart klä ut sig och väntade på att få göra sig i ordning hela dagen :p Mitt i natten blev man chafför åt Jenny Penny som var ute på "strul" ;p



Igår kom det en massa folk hit :) Det var hela våran familj, Anders, Susanne, Ika, Ove, Carina, Adam och Jocke.
Vi hade det väldans trevligt och timmarna bara rann iväg. Hela gänget beställde hem pizza och på slutet spelade vi spel :D



Idag har hela familjen varit på promenad i skogen. Härligt väder och skönt med frisk luft :) Jag njöt av att hitta på något, ALLIHOP!
Just nu har Jenny fixat håret på mig, skitsnyggt blev det! Synd bara att hon fixar det när hon har lust, så här en söndagskväll innan man ska gå och lägga sig. Aldrig när jag ska iväg på något speciellt och vill vara lite fin :p

Nej, nu ska jag sluta skriva om helgen och surra med min underbara på msn istället. TÄNK, om BARA 1 månad är min älskade Cengiz här med mig!! OOOOH som jag längtar! :D

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0