God morgon!

Jag måste ha varit hur trött som helst igår! Somnade efter middagen igår vid 19-tiden och vaknade 5 timmar senare, usch! Då var det inte lätt att somna om.. jag lyckades kanske vid 4-tiden.

Idag kanske jag ska kolla på alla foton som togs förra veckan, vi får se om Natta hör av sig sedan :)

Och nu är det fredag igen, innebär Idol-kväll :D Calle och Mariett var grymt bra förra veckan! Det är dom och Erik som är favoriter.

Jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas att mitt älskade hjärta är vid min sida om 2 veckor! :D Nu får det räcka, för nu saknar jag honom för mycket!! ;p



Magen bara växer och växer och man känner hur alla sparkar och boxar börjar bli till vridningar,vändningar och sträckningar. Är så roligt att kolla på den ibland :) Inte långt kvar nu. Föresten, är det någon som har ett skötbord, helst ett man sätter över badkaret, fast andra varianter går också bra :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja men det är väl typiskt att vi ska tajma in så dåligt. Vårat skötbord har legat i en skrubb i 2½ år, men nu använder vi det ju.... =D

2009-11-20 @ 14:20:08
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0