Türkiye

Ooooh, hej allihop!

Hade typ glömt att jag har en blogg :p
Har lovat sa manga flera ganger att satta igang med skrivandet, kanske ska ta och göra det nu nar det hander mycket :)

Som dom flesta vet sa befinner jag mig i Turkiet nu, pa heltid :D
Kanns sa underbart skönt att denna tid antligen ha kommit. Varmt som satan har det blivit har, men det klagar jag absolut INTE pa! Trivs bara mer.

I morgon bar det av till Cypern. Ar sa mycket med ett visum sa jag och Asa tar farjan dit och stannar 2 natter :) Lattare sa.
Ska bli kul att göra nagot :) Blir hotell med massa god mat. Gubbarna far vara hemma och jobba :p

Nu ska vi se om min alskling palskling kommer hem snart.. maste ha hjalp att packa vaskan, har inte ens börjat :p
Sen ska jag sova sova sova!! Lang dag i morgon :D

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Evelina

Äntligen ett inlägg :D

2009-05-26 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0