Vinter!!!

Det sa bara pang, och sedan var vintern här. Desto mer termometern sjunker, desto gladare blir jag.
Just nu är graderna nere på -11 här hemma, pappa är ute och skotta snö med traktorn och jag har sopat av broarna. Mer tänker jag inte anstränga mig så ungen kommer ut.

Älsklingen kommer inte idag :'( Jävla doktorn har satt in metallstaven fel på honom så han måste fixa till det idag. Men sen får han vila en dag och komma på lördag istället :) Huvudsaken är att han mår bra när han kommer!
Blir ju inte så lyckat om han skulle behöva åka in på sjukan det första han gör när han kommer..

AAAAA, blir så less när det inte går att ladda upp någon bild! Det är så mycket roligare med bilder och inte bara text! Aja, det kanske kommer upp några senare..


Kommentarer
Postat av: Sussi

God Jul och tack så jättemycket för de fina kläderna! KAn syrran ha skvallrat att de stog på önskelistan tro?? =D

2009-12-24 @ 08:31:22
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/
Postat av: Sussi

Gott Nytt År på er!!! =D

2009-12-31 @ 08:28:27
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0