Världens lyckligaste!!

Japp, världens lyckligaste, det är jag det :D Idag kom beskedet att Cengiz fått sitt visum. Jag som varit så nervös och orolig inför detta. Kunde inte sova inatt, men efter beskedet så sov jag hela dagen. Antar att jag kunde slappna av då. Så nu vill jag bara att han ska bli frisk så han kan förflytta sig hit!! :D Förhoppningsvis blir det till helgen. WEEEEEEEE!!!



Annars har jag inte så mycket mer att berätta just nu.. Om jag inte ska klaga på min kropp, så fruktansvärt ont i ryggen och det strålar pain från svanken till mitt knä i högra benet, usch!

Bebisen mår fin fint. Rör sig mycket.. har haft en del samandragningar idag också.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh ja, det kan du väl göra!! Skulle vara så roligt. Jag är ju ensam hemma hela veckorna så jag blir jätte glad över lite sällskap! Säg till när det passar dig :) Jag jobbar till 17 varje dag men sen är jag bara hemma :D



Ja jäklar, du får se till och kniiiipa över 12 slaget om det skulle sätta igång då :P

Hur länge blir ni kvar här hemma då efter förlossningen? Blir ni kvar forever? :)

2009-12-09 @ 08:17:36
URL: http://avalina.blogg.se/
Postat av: Veroncia

Åhh vännen vad härligt att det är klart nu, så glad för din skull. Hoppas som sagt att han blir pigg fort så han kan komma snart.

Ska vi ses ikväll??

Puss och kram

2009-12-09 @ 08:52:47
Postat av: karla

kul:D hoppas han kommer snart!!!

2009-12-09 @ 23:56:02
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: emelie norrmén

Åh vad roligt :) hoppas han kommer snart då! Det är så kul att läsa din blogg, för jag är så nyfiken på bebisen och allt ;) lycka till med allt <3

2009-12-10 @ 21:30:47
URL: http://emelienorrmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0