Julstök

Mamma och jag fick ett ryck och började baka i massor. Det vart alla möjliga småkakor och mjukkakor.
Det är så mycket roligare att baka när man är fler än en. Allt går snabbt och det blir så mycket enklare.

Det var mycket julstämning här hemma idag. Att inte tala om snön som bara vräkt ner. Och lite julbak, inslagning av julklappar, glögg med pepparkakor, julmat och all julmusik på det. Jag är nöjd!

Jag var tvungen att ta en siesta under dagen (som jag måste göra alla andra dagar också). Men så mycket mer energi fick jag inte för det. Kröp ner i sängen tidigt ikväll, men blev väckt av lillasyster när hon kom hem från seansen efter 21:30 tiden. Så nu sitter jag här, surrar med älsklingen på msn och fundera på när och hur jag ska bli trött och somna om igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0