Vilken underbar dag!


För första gången på flera månader var min älskade Cengiz ledig!! :D Frågade honom igårkväll om vi skulle gå ut, men det skulle vi inte, för vi skulle minsan upp tidigt idag.
Mitt hjärtegull tog med mig till Dim Çay. Ett ställe med resturang, vattenkanor, flottar som man sitter på i floden mm. Riktigt mysigt! Var så skönt att få åka iväg och bara sitta och mysa på :) Vart först en kaffe för mig och te för älsklingen när vi kom dit. Lite senare vart det lunch, jag tog fisk och han tog blandat grillat. Men vi blandade och tog från varandra hur vi ville så man fick i sig både fisk, kyckling och kött, pommes och ris :)



Lite översikt över placet.



Cengiz köpte med sig en tidning så han skulle kunna göra lite annat än bara mysa med mig ;p

                                      


Måste också säga ett stort GRATTIS till min kusin Erica som fått en liten Zackarias! Lycka till!
Och ett lika stort GRATTIS till Linda som ska få tvillingar! :D

Nej, nu är jag så baby tokig så jag ska kolla lite på 16 and pregnant :) Och äta en massa goa vindruvor så min lilla ängel blir glad :)
Sen ska jag bara invänta att älskling pälskingen min kommer hem.. lite tråkigt att han inte skulle vara ledig heeeela dagen. Någon som vill komma och joina mig? (A)

Btw, Martina, jag läste din komentar. Skulle du vilja att jag kolla på en skinjacka åt dig? :)
Någon fler som vill ha?! Hör av er!

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha ja de skulle va shyst:)får nog börja spara då om ja ska ha råd me en sinjacka:P

2009-08-16 @ 18:46:06
Postat av: Veronica

hej vännen, inte visste ja föens nu att du hade en blogg=) kul att se några kort på dig. Åhh saknar dig. Mmm vilken mysig dag ni haft, härligt.



Du skev något om skinnjackor, om du vill och kan få du gärna skicka lite bilder och pris kanske du kan köpa hem en åt mig?? Puss så länge

2009-08-16 @ 19:04:34
Postat av: Linda

tack vad fint skrivet i bloggen gumman =) och även kommentaren jag fick i min! jag längtar tills du kommer hem så vi kan träffas igen. puss och kram

2009-08-16 @ 23:57:11
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men gud, där har jag varit en gång och blev helt kär i den platsen. Så underbart fint och mysigt att sitta på flottarna och äta :D

2009-08-17 @ 13:29:07
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0