Surprise!


Ja, nu förstår dom flesta av er att jag varit så deppig den senaste tiden. Har lämnat min älskling för några månader och är åter igen tillbaka i lilla Njurunda/Sundsvall. Var inte lätt att lämna honom, även fast det är kul att träffa familj och vänner så är det en bit av hjärtat som saknas nu!
Tackar för telefon och internet så man håller kontakten mycket. Saknar Cengiz så jävla mycket och jag vet inte hur jag ska kunna vara utan honom under så här lång tid.. men det får väl bara gå helt enkelt.
Har ju något att se fram emot när han ska komma ialla fall.
Pratade med honom nyss och det vart ett samtal som man inte vill ha när man är långt ifrån varandra. Han sa att han blivit dålig och var på sjukhuset men skulle precis åka därifrån, fel att ringa och säga det på en gång så man har koll, jag blir ju jätte orolig för mitt hjärtegull!

Hur som helst så har det varit grymt kul att överaska alla med att jag är tillbaka till Njurunda :D Roligast var det ju att surprisa familjen! Dom kunde inte fatta att jag var här på riktigt :p hehe!
Ikväll var jag på kören så alla där vart också bra förvånad att se mig. Har mycket att göra under tiden jag är hemma nu, umgås med familj och vänner och fixa en massa pappersjobb och kolla upp minst 1000 saker innan Cengiz ska komma hit. Nu hoppas jag att han snart är hemma så jag får höra hur det är med honom, sen blir det läggdags och i morgon ska jag hälsa på kusin min som öppnat en butik i Njurundabommen :D

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: karla

nämen är du hemma :D kramisss

2009-08-25 @ 08:01:37
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0