Ännu mera shopping :D

Visst är det kul med shopping, och mindre kul när plånboken är platt :p
Eller shopping och shopping, ögonshoppat än så länge.. Har kollat på skinjackor till min morbror. Har faktiskt hittat en jätte fin som bara skriker honom, tycker jag, och en annan jätte fin, men ingen som kan slå den andra :)
Om någon annan är sugen på en skinjacka, hör av er. Cengiz får priserna som INGEN turist kan få. Om ni är sugen så kan jag skicka bilder och priser till er ;)

Tappat bort nycklarna har man lyckats gjort också, blir så arg! Hade dom igår när jag kom hem, har vittne på det, och sedan dess har jag bara varit hemma och inte rört dom! Har sprungit runt som en galning och vänt upp och ner på lägenheten, och gissa vad jag hittade bara för några min sedan, joo, jag lyckades :) Dom hade lyckats hamna under ett par A-4 papper som jag lyfte lite snabbt på, men tyckte att dom låg så platt, så där under kunde ju inga nycklar finnas.
Hjärtat har varit nära att hoppa ur led flera gånger, men nu kan jag återigen lämna huset :D

Inatt ska jag möta upp älsklingen vid butiken, han pratade om att vi skulle åka en sväng. Tror han bara vill slippa undan arbetet han ska göra på mig ikväll.. när man börjar få håriga ben så vill man ju gärna bli av med det, och här är det ingen rakhyvel som gäller. Ska skiten bort så ska den BORT på riktigt!! Japp, det är vaxning på G :D Jag tycker bara att det är roligt, och roligare blir det nu när det är han som ska göra det, men jag har fått tjata ett tag på honom :p

                                                                                         

C. 1 timme kvar tills Desperate Housewives börjar. Det absolut bästa som man kan se på tv här, och det ända bästa som man förstår något av.. måste nog lära mig språket mer snart så jag också kan fatta något av alla program som verkar så bra!  

                                      Desperate Housewives

Kommentarer
Postat av: skåning som saknar MALIN BJÖRK!!!

skinjacka här tack!!!:D;P

2009-08-14 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0