Vårt nya liv!

Jaa, det är just vad det är. I morgon börjar mitt och Malins nya liv!! :D Vi ska börja äta nyttigt och träna regelbundet.
Känns skönt! Tur att jag har dig gumman så vi kan stötta och hjälpa varandra ;)

Idag har jag och Malin varit på möte :) Jag fattade inte så mycket av vad han sa, men det var en hjälp på vägen.
Vi har stora planer och mål vi två, men det är ju det man ska ha också, drömmar!!!
Sedan gick vi på stan en sväng. Jag köpte mig en bikini tills jag far utomlands och sedan träffade vi Carro och Johanna. Vi satt på Charm och åt goda baugetter och jag tog mig en kaffe på det.

Kör har det varit ikväll också :D Fattar inte att måndagskvällar kan vara så ruskit kul.
Nu ska jag hoppa i säng, jobb väntar i morgon. Jobbar bara till 13, och sen ska jag vara med min underbara! :D

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Natta

Tjenaremoss Malin! det var ett tag sedan, hoppas allt är bra med dig. Kul att ni far utsomlands ;P jag hade starka planer p åfölja med först;) Snygg blogg föresten puss<3

2008-09-25 @ 13:20:05
URL: http://explaning.blogg.se/
Postat av: Natta

Tjenaremoss Malin! det var ett tag sedan, hoppas allt är bra med dig. Kul att ni far utsomlands ;P jag hade starka planer p åfölja med först;) Snygg blogg föresten puss<3

2008-09-25 @ 13:20:45
URL: http://explaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0