Kapott

Ojoj vilken helg! I fredags kom Carro hit när jag hade slutat jobbet och hon fick så lov att hjälpa mig med tvätten :p Vi tvättade, tvättade, handlade och tvättade. Senare kom Jocke hit. Vi kikade på film och softade.

Carro sov här och på lördag var det bara att kliva upp tidigt, så där tidigt när man absolut inte vill. Mamma kom och hämtade oss och till slut hamnade vi i Matfors. Jag skulle ha köruppträdande, vilket det har stått jätte mycket i tidningarna om. Jag hoppas Carro stod ut med att höra genrepet och uppträdandet, men vi sopade alla andra framträdande under mattan iaf! FY FAN vad dålig alla andra var. Nu kanske jag låter skrytig, men det är saningen :)
Vi blåste hem i 380 för att hinna slänga i oss mat, städa och göra oss i ordning. Fest för första gången i min lägenhet! :D Det var jag, Carro, Malin och så småningom dök Linda och Zandra upp. Alla andra var svikare den kvällen så vi for ut till Juniskär på hemmafest hos Jimmy. En sån rolig utgång var det länge sedan jag hade. Tack för en underbar kväll tjejer!

Söndag, bakis naturligtvis. Carro och jag låg i soffan hela dagen. Men jag behövde inte vara ensam länge, fick besök igen senare på kvällen.

Igår kom Linda hit efter att jag hade varit på körövning och hon på jobbet. Det var verkligen trevligt att hon kom och hälsade på, allt för länge sedan tyvärr :(  Vi var uppe tills efter 5 :p men dock så låg vi halva dagen idag också.
Jag åkte hem och hämtade bilen sen så skjutsade jag och Malin hem Linda. Jag och Malin hade en jätte mysig dag på Birsta, tack älskling!! Inte att förglömma, Ikea korven var ett måste för oss ;)
Älsklingen bjöd sedan mig på middag och vi sjung min nya singstarskiva och spelade hennes och Teds nya guitarhero :D

Kommentarer
Postat av: Zändroo

Jag hade en jätte rolig lördag :D

2008-09-10 @ 01:02:31
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0