Jadu..

Igår åkte jag och jobbade så jag fick skicka hem Carro, efter att hon sovit över här.
Jobbade på "Eftis" :D Skitkul!! Har väntat i flera år på att dom ska be mig :p När jag kom hem hade jag så tråkit, och det hade Carro med så hon for hit igen :) Vi mumsade en massa gotta och kollade på tv/film.

Idag, efter att hon hade åkt hem så tog jag mig en promenad. Kom på att det är ganska tråkit att gå själv så jag ringde till Maria. Svängde in på hennes gata och "hämtade" upp henne. Vi gick en långpromis :) Känns skönt så här efteråt.
När jag nästan var hemma, typ 50 meter ifårn, träffade jag Veronica. Hon tog med sig lillhunden och hälsade på. Medans hon var här kom mamma och sen åkte dom båda två. Så fort dom hade åkt ville grannen att jag skulle komma över och så blev det. Gick över till mig och hoppade in i duchen sen så var jag hemma hos henne igen och kollade på film med henne och Emma, det var väldigt trevligt.

Senare kom Kristoffer och hämtade mig så vi for på södra, för jag skulle köra hem en bil åt hans familj som var där ikväll. När det var färdigkört så blev jag kvar hos dom ett tag och surrade lite, sen skjutade han hem mig igen.

Nu sitter jag här i soffan, vid tv´n och datorn som alla andra dagar/kväller/nätter :P
Ni kan ju alltid ringa om ni känner för det, haha. OM ni är vaken nu ;)

Puss, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0