Cheezballz

Jobbade bara till 13 idag, väldigt skönt. Kom hem till ett kaos som jag var tvungen att göra något åt :/
Malin ringde mig och frestade med kladdkaka, kan man motstå? Sprang över dit och åt lite sen gick vi hem till mig.
Tog tag i våran framtidsdröm/plan som legat på hyllan ett tag nu :)

Vi är så smart jag och Malin. 30 minuter efter att Ica hade stängt kom vi på att vi ville ha cheezballz, så vad gör vi.. Joo, vi tar en promenad i den mörka och kalla höstkvällen, mot statoil. Jag klagade hela vägen på att jag kännde någon regndroppe då och då, men inge mer med det. Jag står ute och håller i hunden medan Malin går in och handlar.
Gissa vad?! Dom hade inga cheezballz :( Sura miner hade vi :p
På väg hem börjar det regna. Ganska mycket faktiskt. Just precis när vi ska gå därifrån :O
Blöta och trötta efter en sån promenad slänger vi omkull oss i soffan hemma hos mig och tittar på tv.. mys :)


<3


Kommentarer
Postat av: karla

söt bild på er!

2008-09-18 @ 09:24:46
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0