Jaja :p

Hej hej, jaa jag har inte skrivit på 1 månad, men nu så!
Ni är ju en del personer som "tjatat" på att jag ska uppdatera lite ;p

Sisst jag skrev så skulle jag åka till turkiet.
Jag har hunnit vara där, kommit hem och jobbat en massa, varit ut på krogen (tro det eller ej :p), shoppat loss som en tok med min lover ;), varit på kalas, och blivit KÄR! :D

Just nu sitter jag och tittar på tv med Jasmin, för man fick ju inte sova till 11 iaf.. haha.
Om några timmar ska hon åka hem och jag ska följa med Malin på nästa shoppingrunda :D

Nu har jag fan uppdaterat lite, och jag lovar att jag ska fortsätta med det ;p haha..

See you!

                                                                                                               Malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0