Sunshine

Det har hunnits med mycket sen jag skrev sist, grillkväll hos Annis, sists april firande på Johannas underbara terass och i helgen har jag målat, målat och målat.

Idag - skola. Segt som vanligt att komma upp. Var så jävla depp idag så min lärare undrade om det hade hänt något, för jag var så tyst. Brukar jag prata mycket eller?

Hade träning med kören ikväll, kul som attan! Har fått ett erbjudande att uppträda som vi kommer att få 2000:- för (Y). Love to sing!! Synd att det är en vecka kvar tills nästa träning nu..

Nu är det bara att sluta ögonen och försöka sova så man tar sig upp någon gång i morgon, runt 6:00 :p
Natt gott folk.

En massa kärlek till min underbaraste vän, Linda ;) Love you!!

Kommentarer
Postat av: lindos

love you to darling.

2008-05-07 @ 21:50:46
URL: http://lillrauta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0