God Jul!

Nu var det allt för länge sedan jag skrev något :(
Till att börja med ska jag önska alla mina läsare en riktig God Jul och god fortsättning :D

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Väntar på att mormor och morfar ska komma :)
Ska bli så mysigt ikväll, massa god mat och framför allt att få umgås :)

Älsklingen han är och shoppar loss på möbler som det värkar ;p haha..
Blir spänande att se vad han hittar på :D Längtar så mycket tills jag ska ner nästa gång!!
Får se då om lägenheten är klar när jag kommer.

GOD JUL (återigen)  ;)
Kram på er!!


                                                                                                  Malin Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0