Nu så..

Gick hem till min ängel, Malin, och inväntade Evelinas ankomst. Vi åkte till Birsta för att shopa lite, var det tänkt, men slutade med flera kassar. Jag köpte en kamera, tröja, skor, lite smink, en väska och plånbok mm. Jag var helt slut när vi åkte därifrån.
Jag följde sedan med Evelina till hennes stuga och käkade och myste på. Sedan åkte jag hem och det var inte länge jag var hemma. Gick till Madde med folk och sjung singstar :D Vi hade verkligen trevligt!!
Nu har jag suttit hemma inte allt för länge, ögonen hänger som gardiner och hjärnan är helt slut. Återstår att sätta på en rulle och sova. I morgon ska jag åter igen till Malin och vi hoppas att Ted kan skjutsa oss till Birsat :p Vi har mycket ohandlat ;p Håll tummarna!

Sov gott tröttöga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0