Jobb, jobb

Ännu en dag med slit och släp. Vaknade,somnade ett x antal gånger. Jobbade hela dagen, erbjöd mig att jobba över också :p
Åkte hem till mor och far, fick lite mat och kollade när dom hade rivit i badrummet. Dom skjutsade hem mig och följde med mig upp, försökte sätta upp en lampa men det var fel på den så det gick dessvärre inte :( Jag som har längtat så efter att få sätta upp den! Sen vart det en snabb storstädning så jag slipper det i morgon när jag kommer hem. I morgon väntar en ännu längre arbetsdag 8-18. Hoppas man kan hitta på något kul, kan ju inte umgås med Malin för hon lämnar stan för en dag :p Aja, jag hoppas du får kul utan mig :p
Nu är det nog dags att hoppa i säng så jag tar mig upp i morgon :)
Natt på er alla. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0