Hjälp!

Jag vaknade av att min syster kom in genom dörren och väntade på att hennes buss skulle gå. Nästa gång vaknade jag av att mamma kom in genom dörren. Hon tog sig lite kaffe och sedan skjutsade hon mig till Apoteket.
När jag kom hem fanns det inte mycket mer att göra än att sätta sig vid datorn. Jag har suttit i soffan hela dagen, det har varit tv´n eller datorn. Sen ringde min älskade bror mig! Jag blev så glad att jag började gråta.. Har saknat han så fruktansvärt mycket!!!!! Du kommer alltid att finnas i mitt liv.
Senare ringde det på dörren igen, kunde inte förstå vem det skulle kunna vara. Äntligen, karln som skulle fixa persienerna kom. Det visade sig vara min gamla klasskompis pappa.. Så nu har jag nya, fina persiener :D Dessvärre får jag inte tillbaka den förbannade gardinstången :(

Jag ha nästa lördag så jag får träffa tjejerna :D Längtar som tusan! Ska bli roligt att få bjuda hem dom och visa upp hur jag bor nu.
Nu ska jag se klart på tv och sedan försöka slita mig ifrån den och datorn så jag får sova. I morgon väntar en arbetsdag, längtar faktiskt. Får se om min kära vän lyfter på luren och ringer mig så jag får prata av mig lite också :p
Ses i morgon, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0