Skrot!

Fy fan vilken dag dag säger jag bara! Sov hos Linda inatt, mys som vanligt ;)
Men vad tror ni hände i morse på väg till skolan?!! Vi körde 200 m och PANG! Där stod jag mitt i en korsning och hade kört in i vänster sida på en bil som svängade ut mitt framför mig. Han skulle lämnat mig företräde men icke det. Less som fan! Bilen får vi se vad dom gör med. Jag hamnade i sån chock så jag trodde jag skulle skaka sönder. Jag och Linda kom en anning försent till skolan så matsalen stängde, då blev det Max för oss :D Gott som bara den efter stressen. Ont i ryggen och handleden har man nu också. Doktor nästa!
Får se om det blir någon skola i morgon, fick råd att stanna hemma och ta det lugnt, eftersom jag fortfarande är skärrad.
Nu ligger jag bara i sängen och känner mig handikappad, men lite glad är jag för det. I morgon är det tisdag och då fyller Annis år och på onsdag ska jag väl försöka hitta på något kul, I hope!
Hoppas jag får MYYYYYSA till helgen :D Tihi!! Om inte annat får jag väl se till så att det blir så. Nu ska jag vila mitt lilla huvud lite. Känns som att det ska sprängas efter en sådan här dag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0