Will I have a baby soon?

Nu är det mindre än 5 veckor kvar till beräknad förlossning. Men jag tror inte jag behöver vänta så länge. De två senaste nätterna har jag haft fruktansvärt ont och bebisen har tryckt nedåt som om den ville ut på en gång! Det gör att jag får svårt att sova, vilket innebär att jag numera känner mig som en zombie på dagarna. Tur att Engla har blivit en stor och duktig tjej som börjar bli mer självständig! :)
Now it is
less than 5 weeks away from the expected date of birth. But I do not think I need to wait that long. The last two nights I had terrible pain and my baby has been pressing down as if it wanted to come out at right away!
It gives me trouble sleeping, which means that I now feel like a zombie this days. Im lucky Engla has become a great and talented girl who is becoming more independent! :)



Kommentarer
Postat av: Helena Larsdotter

Låter kämpigt!Skönt att föräldrar och syster finns hyfsat nära.Ska tänka på Dej! <3 <3 <3 till Dej Kram från Helena och Sven-Åke

2012-01-17 @ 21:31:08
Postat av: Anonym

Låter kämpigt!Skönt att föräldrar och syster finns hyfsat nära.Ska tänka på Dej! <3 <3 <3 till Dej Kram från Helena och Sven-Åke

2012-01-17 @ 21:32:49
Postat av: Helena Larsdotter

Låter kämpigt!Skönt att föräldrar och syster finns hyfsat nära.Ska tänka på Dej! <3 <3 <3 till Dej Kram från Helena och Sven-Åke

2012-01-17 @ 21:34:55
Postat av: jeanette

Kram till dig vännen, hoppas du mår bättre! Snart har du din lilla guldklimp nr 2:)

2012-01-18 @ 07:40:36
Postat av: Frida

Vad roligt att det börjar närma sig. Lycka till med allt! :)

2012-01-19 @ 12:08:58
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja precis. Teomina ska få en liten lillebror :)

2012-01-19 @ 12:20:23
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej :) Hade du kollat om det blir en flicka eller pojke? :)

2012-01-19 @ 13:03:07
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0