To do before I die

Jag vill bo i ett hus på landet, där mina barn kan leka fritt med den vildaste fantasin. Jag vill att mina barn ska kunna växa upp med djur som dom kan busa med utomhus. Andas frisk luft och inte vara omringad av grannar vart man än vänder sig. Så min största önskan nu är att ha ett hus!
 
I want to live in a country house, where my children can play free with the wildest imagination. I want my children to grow up with animals that they can play with outside. Breathe fresh air and not be surrounded by neighbors everywhere you turn. So my greatest wish now is to have a house!




Och efter att jag har skaffat mig själv ett hus, så vill jag gifta mig :p Jag behöver inget drömbröllop, det kan vara enkelt men fint :)

And after I got myself a house, then I wanna get married :p I don't need a dream wedding, it can be simple but nice :)




Jag har många planer om utbildningar och jobb nu också, kanske någon dröm slår in snart ;) :p

I have many plans about education and jobs as well now, perhaps a dream come true soon ;) :p



Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh...min största dröm är också att ha hus...

Hoppas det slår in för oss båda =)

2012-02-21 @ 23:53:00
URL: http://www.visnelikiz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas dina önskningar snart slår in Malin! Och hoppas att du mår bra och att den lille i magen vill kika ut snart. Tänker på dig! Kram

2012-02-22 @ 00:00:20
Postat av: sandra

Ja ett hus skulle inte sitta fel :)

Gumman har ni några planer på att komma ner när bebisen har kommit? Längtar så efter er!

2012-02-22 @ 11:54:04
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh va fint hus, där kan vi bo ihop malin ;)

tids nog kommer alla drömmar slå in !

Puss

2012-02-23 @ 18:34:23
URL: http://johannastragnefeldt.blogg.se/
Postat av: annica

STORT GRATTIS TILL DIG OCH DIN LILLA DOTTER.

Hoppas allt är bra med er. Nu är väl din man överlycklig.

/ANNICA.

2012-02-23 @ 21:16:24
Postat av: O

GRATTIS TILL BEBIS :) Jag läste det på Sandras blogg.

2012-02-23 @ 21:23:54
Postat av: Linda

Grattis till lill-tjejen o Grattis till lilla Engla som nu är stora syster! tänker på dej gumman!

Massa kramar!

2012-03-04 @ 20:55:02
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-08 @ 14:39:46
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0