The expected day..

Det var ju idag som bebisen var beräknad att komma, men ingen bebis här inte :( Jag hoppas det kommer MYCKET snö inatt så jag kan gå ut och skotta imorgon, kanske kan det få igång mig! ;p
Värkarna har jag mer eller mindre varje natt..

It was today the baby was expected to come, but still no baby :( I hope it will be VERY much snow tonight so I can go out to shovel some snow tomorrow, maybe it can get me started! :p
The contractions I have more or less every night..



Här skulle jag vilja sitta med Engla nu, på en bänk i Alanya med behagligt väder! Och den nyfödda såklart ;)
I would like
to sit here with Engla now, on a bench in Alanya with pleasant weather! And the baby of course ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0