Im closed from the world :(

Vad trött jag blir! Anledningen till att jag har varit icke aktiv här på bloggen och på facebook är för att jag inte har någon dator som fungerar :( Har inte råd att köpa någon ny nu heller..
Om någon har en dator över, lånar jag den gärna ;)

Ska försöka uppdatera er mer imorgon. Jag kommer troligtvis att vara hemma hos mamma och pappa då, så jag kan låna deras dator :)Annars kan jag meddela att idag är det 2 veckor kvar till beräknad förlossning :D

What I get tired! The reason I have not been active here on the blog and on Facebook is because I do not have a computer that works :( Can not afford to buy a new one now either ..
If someone has a computer leftover, I would love to borrow it ;)

Will try to update you more tomorrow. I will probably be at mom and dads home, so I can borrow their computer :)
Otherwise, I can tell you that today its 2 weeks away from the expected date of labor :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde att bebisen hade kommit :)

2012-02-05 @ 09:32:23
Postat av: kicki ifrån ö-vik

Hej, skönt att höra ifrån dej och snart så blir du mamma igen spännande. Jag blev mormor den 2/2 till en liten pojke som ville ut snabbt, en timme tog det. Allt gick bra nu håller jag tummarna för dej/er så du inte behöver vänta så länge till. Kramar ifrån oss

Kicki & Kennet

2012-02-05 @ 16:12:16
Postat av: Linda

Jag trodde att du inte uppdaterat för att lill tjejen hade kommit ja :)

väntar med spänning o tänker på dej gumman!

Kramar!

2012-02-05 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0