BB

Några av mina läsare som tittar på


Var det rätt person som fick lämna?
              

Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Jag tittar!! :P

absolut rätt kille o lämna hoppas gnällroza ryker snart

2011-03-21 @ 14:11:44
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: Lotta J

jag kikar åxå!! Ganska trött på båda nominerade så det kvittade för mmin del,, nu väntar jag på att Roddan ska dra,,, :)

2011-03-21 @ 21:33:24
Postat av: Anonym

Jag ser alltid på big brother och jag tyckte rätt person lämna, visst kan Katerina vara skrikig, men ändå så jävla härlig, "hjärtat" , "gumman", haha..



Tack för en härlig blogg



Kram

2011-03-21 @ 21:38:51
Postat av: Kristina

Jag ser alltid på big brother och jag tyckte rätt person lämna, visst kan Katerina vara skrikig, men ändå så jävla härlig, "hjärtat" , "gumman", haha..



Tack för en härlig blogg



Kram



(det var jag som skrev det men vet inte varför mitt namn inte kom med..haha)

2011-03-21 @ 23:20:26
URL: http://www.somethingspecial.devote.se
Postat av: elin

Klart att det var rätt person som fick åka, jag tål honom inte och speciellt inte när han ljuger hela tiden. Du kollar alltså via datorn? funkar det bra för annars brukar man inte få kolla på tv4 om man befinner sig utan sveriges gränser.=( har du betalat för att se bb eller kan man se det gratis? jag börjar få panik att jag ska åka ner till alanya nästa tisdag och att jag inte kommer kunna följa bb för jag är helt besatt (har iofs varit det sen bb började sändas för X antal år sedan) men jag kan ju inte missa de sista två månaderna bara för att jag är i alanya!=) Så jag tror du har räddat mig eftersom att du kan kolla...=) Ha det bra!

2011-03-22 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0