Men internet funkade ju

Jag satt vid datorn 10 min i morse, sedan slutade internet fungera. Sedan tog Cengiz datorn och jag sa: "Det funkar inte", men han satt ovanligt lange vid datorn och när jag tittar så funkade det ju! :S
NUUUU kom jag på hur han gjorde! Han valde ju naturligtvis en uppkoppling till ett internet utan lösenordsskydd.. och här har jag suttit upp och ner hela kvällen :p



Har iallafall spenderat dagen ute tillsammans med Malin, Jessica små tjejerna :) Satt nere i hamnen en stund och sedan blev det lunch. Vi har toppenväder här nere nu! :thumbup:

Nu ska jag natta Engla och se om jag hittar något gott att stoppa i mig ;)

Jag ska blogga mer aktivt i morgon! God natt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej, Visste inte heller att du hade en blogg men fick se ett inlaegg paa facebook och blev saklart nyfiken och var tvungen att kika in =) Har inte haft tid att laesa saa mmkt aen men nu kommer jag nog följa er naer jag har tid =)

Vilken fin bild paa dig! Ha en bra dag!

2011-03-16 @ 07:50:43
URL: http://www.metrobloggen.se/cjb
Postat av: Camilla

Hej Malin!

Jag har läst din blogg i ca 1 månad nu och jag ville bara säga att du verkar vara en fantastiskt fin, naturlig och rar person. Det är ett nöje att läsa din blogg:-)Jag har tidigare bott i Alanya tillsammans med min fästman men nu bor vi i Sverige sedan 19 månader tillbaka. Även Sundsvall finns i mitt hjärta (pappa min är därifrån). Kul med gemensamma nämnare:-)Ha en fortsatt trevlig kväll!

2011-03-16 @ 21:24:23
Postat av: Alex & Birte

Fantastisk at vejret er blevet godt. Fine billeder du har lagt op på din side. Vi ses lige om lidt :-)

2011-03-17 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0