Lunch med brudarna

När jag skulle ut och träffa tjejerna igår hade jag ingen vagn hemma och gubben sov efter att ha kommit hem runt halv 4-tiden på natten, så han var inte pigg att åka när jag skulle iväg.
Blev taxi ner och sedan ett konkande på Engla som somnade lägligt när vi kom till Pause. Hon fick sova i Selmas vagn tills jag finally fick min :)
Sedan blev det promenad, kaffe och vi fick hämtning till Resturangen. Där blev vi inte så länge då det drog ihop sig på himlen och det såg ut att kunna bli regn. Om det blev så vet jag inte :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra engla!! fin tjejen då.. hon har blivit så stor...när kommer ni till sverige? kram karla

2011-04-06 @ 13:04:12
Postat av: Linda

men lilla godingen då!! söt med nya kläderna o skorna :)

2011-04-06 @ 14:53:50
Postat av: Hemmafru i Florida

En liten doll!!!

hoppas att ni har det bra.

kram

2011-04-07 @ 04:03:54
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0