Nej!


Inte orkat vara aktiv idag. Ar trött och lte less pa gubben som aldrig kan vara hemma en kvall!!
Sen finns det ju annat som tynger ner en och gör sa man blir pa daligt humör.
Emma har iallafall ingt och surrat med mig ikvall :)

Idag var jag, Cengiz och Engla pa hamnen och fikade, sedan for vi pa sjukhuset med lill- :love: .
Dit aker man ju oftast om man ar sjuk eller skadad, men Engla akte darifran skadad :(
Hon har haft (liknande en blasa) i höger mungipa, och den skull dom skrapa bort.
Ho var fasthallen, grinade sa tararna sprutade och skrek sa hela Alanya hörde. Blodet bara rann nar hon "skrapade" bort den och jag och Cengiz tittade pa varandra som att varan hjartan höll pa att sprick av varan dotters skrik. Nej, fy! Det var inte roigt alls, men innan vi ens hade kommit ut till bilen var hon glad igen.

Nu: Desperate Housewives och sedan sova. Gubben orkar jag inte vanta pa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men stackars lilla Engla. Skönt att hon glömde det lika snabbt då :)



Hoppas du haft en bra kväll fast ingen cengiz vart hos dej!

Kram

2010-11-23 @ 23:43:25
Postat av: Johanna

men ursch :/ vad sa dom att det var då ? alltså varför hon hade den .

ja mys med datorn du !

kram till dig

2010-11-24 @ 22:40:16
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0