Mer tid till bloggen!


Jadu, hur ska man fa ihop mer tid till den?
Jag bloggar nar jag ar hemma och har tid, men med barn och varan dygnsrytm kommer oftast ett inlagg pa kvallen. Ibland hinner jag med mer, men ni far ta det som det kommer ;)

Idag for vi ut och akte en svang, ja som ni vet kan inte gubbn sitta hemma allt för lange :p
Det slutade med att jag akte hem till en tjej och hennes lilla bebis :)
Hokus pokus, sa blev Engla "stora tjejen" ;)



Kanner ni som jag?
Nar jag inte hade barn sa tante jag pa hur det skulle vara nar jag skulle fa ett. Och visst hade man nagon form av bebissug, men man kunde ju aldrig ana hur det skulle vara att bli mamma.
Nu nar jag traffar sanna har sma far jag ett annat sug. Som om jag lagtar tillbaka till den första tiden och skulle vilja "börja om fran början". Ha en ny liten en.
Nu sager jag inte att v ska det, jag bara förklarar kanslan.



Engla satt och lekte pa golvet, kröp runt och stallde sig upp brevis bebisen titt som att för att titta pa henne.
Sen kom vara gubbar dit, da blev det middag tillsammans. Mys!
Far ta och buda igen nagon gang, men det blir kanske efter vistelsen i Sverige?

Nu ar jag och Engla hemma, vantar pa att Cengiz ska komma hem.
Och nu rensar Engla en lada sa nu blir det stadning för mig, see ya :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Engla måste var den absolut sötaste bebisen jag sett :) Jag smälter varje gång jag ser bilder på henne :)



Jag har längtan du pratar om innan du fick Engla :) Får se när det är dags för mej att få mej ett litet knyte ;)

Ha en bra kväll!

Kram

2010-11-26 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0