Hemkommen


Da var man hemma i Alanya igen.
Resan till Konya har varit bra. Jatte kul att fa traffa hela Cengiz familj, förutom aldsta syster som inte var dar.
Cengiz har kört runt med mig och Engla och visat en massa platser, vart han gatt i skolan, vi for upp pa ett berg, och pa vagen upp dit visade han vart det var poppulart att traffa tjejer pa hans tid, haha!

Ett primitivt hem men valdigt valkommnade. Har ocksa fatt traffa lite andra slaktingar. En kvall hade jag, systrarna och en kusin en liten mysig och rolig tjejkvall. Vi traffade nagra av hans kompisar och satt pa ett jatte mysigt café i stan. Jag har tagit promenader med systrarna, och lite till.

Jag ska lagga upp en massa bilder senare.
Just nu ar jag ganska trött efter en bilresa som varit som en berg och dalbana, da vagen har varit pa en MASSA berg i stort sett hela resa. Upp och ner, höger och vanster och vanster och höger, ja ni fattar.
Men vilken naturupplevelse det var. Sa otroligt vackert sa jag hade inte tid att sova i bilen!

Jag saknar dom redan, men ska tydligen fa traffa dom nasta vecka ocksa.
Det var faktiskt med tarar i ögonen som jag akte darifran..

Lite kort om allt som hant, men nu vet ni att jag ar hemma iallafall.
God natt sa lange.

Kommentarer
Postat av: johanna

skönt att du har haft det bra, har frågat appo varje gång hur det varit med dig och vad du gör :)

men kul att du är tillbaka så jag kan få prata med dig :) puss & kram

2010-11-20 @ 15:53:19
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0