Bullar


Nar Cengiz akte kom Johanna hit. Vi promenerade till Kipa och handlade ingredienser till kanelbullar.
Det tog sin tid och lite skratt blev det at vara fantastiskt fina och ovanliga bullar. Dom smakar iallafall kanelbullar och sen far dom se ut hur dom vill!

Senare kom Appo hit och lagade mat at oss, vilken lyx. Tank om man kunde fa ha det sa bra varje dag.
Eftersom resturangen stangde igen igar kanske min alskling kan laga lite mat (?).



Nu har Cengiz varit borta i 12 timmar!! Nu vill jag ha hem honom. Jag saknar honom och vill bara krama om, ta vara pa de har manaderna da vi inte har nagra masten och bara vara med varandra! 

I morgon kanske det blir nogon utflykt, far se om bröderna pratar ihop sig om nagot sa jag och Johanna kan umgas igen. Hon har ju ett x antal dagar kvar, men dom kommer ga snabbt sa jag maste ju ta vara pa tiden med henne ocksa! Tack för idag gumman, kanske tjuvar nagon av dina bullar ;)

Nu ar jag dötrött sa jag sager tack för idag och god natt!


Kommentarer
Postat av: johanna

jaa :) dom blev sa goda sa ! rikigt bakverk , hehe.

tack sjalv!

puss & kram

2010-11-06 @ 15:07:42
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0