Blogg?

Har tyvarr varit utan internet nagra dagar nu, bortsett fran 1 dag nar jag glömde datorn pa resturangen.

Igar kom svarmor och svager hit. Dom blir kvar har inatt ocksa, och jag har ingen aning om hur lange de tanker stanna. Idag har jag haft "dejt" med en gammal kand svensk rallyförare, haha! Han erbjöd sig att ta med sill till resturangen, sa har nu nar det ar pask. Det satt fint! Gott med lite svensk mat, speciellt nar det ar lite högtidligt. Och det ar ju alltid kul att ha nagon att prata med.



Till middag at jag och svarmor kyckling. Nu sover Engla och jag vantar pa att fa hoppa i sang jag med!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman. hoppas du mår bättre. har du varit på sjukan? ser fint ut på restaurangen!!!kram johanna

2010-04-04 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0