Segt

Idag kanner jag att jag bara MASTE ut!!

Vill inte sitta hemma sa mycket som jag gjorde igar.. dessutom att jag satt uppe hela natten och var orolig över min darling som aldrig kunde komma hem. Ringde 10000 ganger kandes det som bara för att kolla sa allt var lugnt.
Sa fort jag hörde en ambulans gick jag ut pa ballkongen för att kolla at vilket hall den for at.
Karlar kan ga en pa nerverna ibland :p

Hur som helst, har fatt goda nyheter att min kusin m. familj kanske kommer om 2 veckor.. om dom hittar en passande resa till just Alanya med 3 sma knattar. Ska fa vara barnvakt da :D 7 och 3 ar + en pa 10 manader :) KUL!

Nu ska jag röja undan lite och ta mig en promenad till mannen eller natt, bara jag kommer ut sa ar jag nöjd!

Kramen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0