Tårar i ögonen


Jag blir så ledsen, tiden går alldeles för snabbt. Mycket som ska hinnas med innan jag packar väskan och åker till Sverige igen. Börjar inse nu att tiden är knapp, och tårarna bara kommer utan att jag kan stoppa dom.
Cengiz är underbar, gör allt han kan för att den sista tiden ska vara så perfekt som möjligt, och han lyckas. Börjar ju för fan bara att grina mer!!! :p Hur ska jag kunna klara mig utan honom ända tills november, känns så långt borta nu.
Aja, ska ju inte åka härifrån än, så varför deppar jag?? Är väl bara väldigt trött och slut i kroppen och saknar honom mer och mer varje dag.. börjar bli väldigt jobbigt nu eftersom han jobbar HELA tiden.
Han pratade om att han skulle ut och äta ikväll, undrade om jag också ville följa med, är det något att fundera på även fast man är sjuk. Om det blir att han ska gå ut, of course följer jag med!! :D

Har haft kramper i magen sen jag la mig i sängen inatt, vart ännu värre efter Cengiz kom hem när vi skulle sova. Har bara legat och vridit och vänt på mig. Magen kändes som en luftballong men nu är det betydligt bättre.

Nu ska jag ägna tid till min ÄLSKADE syster!! Socialt via msn :p Saknar henne så grymt mycket!!
Kommer att flytta in i hennes sovrum hos mamma och pappa och dela säng med henne tills Cengiz kommer. Ska bli så kul att vara med henne igen!
Love you sis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0