God morgon!

Det är ju underbart! Vaknade c. 6:30 pigg som tusan. Skönt att komma upp tidigt och känna att man har hela dagen framför sig. Det kanske beror på att jag kom i säng tidigt igår. Vart aldrig så att jag satt uppe hela natten i väntan på att prata med min kärlek.. lite tråkigt, men som sagt, skönt att somna tidigt. Blev frukost tillsammans med mamma, Jenny och Servah också. Idag har jag också fullt upp som jag haft alla andra dagar sen jag kom hem, ska åka in till stan en sväng med mamma och pappa, blir besiktning och inhandling till min veckomatsedel. Kanske att man tar sig ut i det gråa trista vädret och målar lite innan pappa kommer hem så det blir klart någon gång. Men jag tycker bara att det är kul att stå med en pensel och målarburk. Ialla fall när det blir sådan stor skillnad som det blir :D Nu ska jag fortsätta att morgonmysa med min älskade mamma!
Have a nice day! :D

Kommentarer
Postat av: L

jag har alltid tid att boka in dig älskling! när kan du då? skynda dig och höra av dig :D har du samma nr då förresten? yes I understand! puuussss<33

2009-08-28 @ 01:53:17
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0