En evig väntan

Ooh vad glad jag var över att träffa mina kusiner idag! Åkte ner till bommen till Tre små busfrön och hade sådan tur att Susann också kom dit :) Vi hade en massa att prata om och jag hade en hel del att berätta.
Ikväll har vi bara varit hemma. Just nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska logga in på msn så vi kan få surra en stund innan det är läggdags. Vi har missat varandra hela dagen. Först skrev jag till honom även fast han var offline, 10 min före innan jag sätter mig vid datorn har han skrivit till mig men hunnit logga ut. Sen skrev jag till honom igen innan jag åkte till kusinerna, när han var offline, och 15 min före innan vi kom hem hade han skrivit igen. Snacka om precis!
Min telefon är strängt förbjuden att använda till utlandet nu!

Just nu ligger en Hänt Extra brevid mig som jag är sugen på att bläddra igenom. Har ju inte så mycket bättre för mig medans jag väntar på Cengiz :p

God natt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0