Mumsfilibabba

Idag har jag gått på behandling och fick vata att Malin var sjuk så hon gick på en kur hon med.
Mami och syster kom förbi på eftermiddagen och efter dom hade åkt ringde my best friend. Följde med henne på Ica och handlade lite mat, vi åt baugett, tihi. Mums mums. Malin gjorde dom så fina, och GODA! :)
Men hur som helst, medans vi ändå var på Ica passade vi på att köpa en varsin bingolott. Så ni förstår vad jag och Malin har gjort ikväll. Vi var såååååå nära att vinna flera gånger. Om jag hade vunnit hade jag och Malin inom snar framtid suttit på ett flyg på väg mot utlandet, men det dröjer inte länge förs vi gör det får man hoppas :D Kan ni tänka er oss, själv, prata ett språk som vi båda suger på och överleva minst en vecka :p Haha...

Det här är Malin och jag, vilse naturligvis..
Jag och Malin, vilse naturligvis :p


Är ju inte så lätt att hitta och se detta fort .... men här bor vi iaf :D

Kommentarer
Postat av: maaaaliiiiiiiiiiiiiiin

haha, bilden med bilen va ju klockren !! 100% du och jag att åka vilse så där.

2008-09-15 @ 11:57:14
Postat av: matilda

hahahahahhahahahhahahhahahha. bilden på dig och malin vilse. så jävla klockren ;) miss u baby!

2008-09-15 @ 18:22:33
URL: http://matildoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0