En händelserik dag

Idag har jag gjort allt annat än suttit hemma. Började med att mamma och jag åkte ut till Birsta. Där hittade jag bebiskläder för inte ens 60:- :) Köpte även Cocoa Butter Boddy Butter för magen. Sist använde jag Cocoa Butter Moisturising Stick men den tog slut på en gång, så därför prövar jag den kletiga versionen nu. Det som var bra med sticket var att den var enkel att använda, kletade inte alls mycket. Cremen blir lite kletigare att använda, men kommer nog räcka längre (beroende på hur mycket man tar). Jag är hur som helst nöjd med köpet. Får se om bristningarna håller sig borta, dom har gjort det än så länge ialla fall :)

 
(Bilderna på bebeiskläderna går inte att ladda upp nu, så jag gör ett nytt försök i morgon)

Efter Birst åkte vi hem, sedan åkte vi till Bommen, mamma skulle på massage så jag passade på att hälsa på kusin Theres i hennes butik Tre Små Busfrön. Sen var det bara att åka hem igen, äta och iväg. Var körträning ikväll. Har börjat träna på julsånger, som jag längtat efter det! Tyvärr kommer jag nog inte vara med att uppträda, eftersom min mage nog INTE kommer att vara liten då :p hehe.

 


Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Ledsen att göra dig besviken gumman, men det spelar ingen roll hur mycket du smörjer så kan du få bristningar i alla fall. Det är hormoner som gör så man får dom. Alla får ju såklart inte, och jag håller tummarna för att du slipper :) Men det är ju alltid bra att smörja ändå så huden håller sig elastisk :)

2009-10-28 @ 12:44:31
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: L

använder också dom dära =)

2009-11-22 @ 00:07:32
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0