Be my guest

Idag kom min vän Karla på besök. Jag fick en jätte fin blomma som nu pryder mitt köksbord. Senare så följde hon med mig och barnen till vårdcentralen där vi hade en bokad tid för Agnes.
Agnes är idag 4 veckor och har gått upp 900g i vikt sedan födseln :thumbup:

Today my friend Karla came to visit me. I got a really nice flower that now adorns my kitchen table. Later, she came with me and the children to the health center where we had an appointment for Agnes.
Agnes is now 4 weeks and have gained 900g in weight since birth :thumbup:




Nu är vi hemma hos mamma och pappa (ovanligt) :p Men eftersom jag fortfarande inte har någon dator så bloggar jag när jag är här eller då jag är hos min syster.
Snart ska vi åka hem till lägenheten. Imorgon väntar en shopping dag tillsammans med Veronica :)

Now we are at mum and dads place (unusually) :p But since I still don't have any computer, I blog when I'm here or when I am at my sisters place.
Soon we'll go back to the apartment. Tomorrow awaits a shopping day with Veronica :)

Kommentarer
Postat av: annica

hejsan!

Söt liten tjej du fick din andra dotter är också söt, dom är mörka båda dina barn. mina är också väldigt mörka, alla frågar hur kan dom vara så mörka du är ju svensk. När åker ni tillbaka till Alanya då?

/ANNICA.

2012-03-22 @ 07:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0