Almost ready

Det är snart 6 veckor kvar till beräknad förlossning, och det är dags att börja tänka på väskan som jag ska ha med mig till sjukhuset. Det gäller att vara ute i tid ;)
Jag börjar känna mig redo, och skulle kunna åka in till förlossningen redan nästa vecka.

It is almost 6 weeks to go until the birth, and it's time to start thinking about the bag that I will have with me to the hospital. You have to be out in time ;)
I'm starting to feel ready, and could go into labor early as next week.


Här är de saker som hamnat på min packlista än så länge. Trots att jag redan gjort detta en gång tidigare, blir jag ändå virrig. Har du något tips på vad jag mer borde ta med mig?
Here are the things that ended up on my packing list so far. Although I have already done this once before, I'm still confused. Do you have any tips on what else I should bring?




Kommentarer
Postat av: Malin Lind

Det där ser bra ut Malin! Fattas något finns det alltid någon som kommer med det :) Mjukisdressen kanske du tom har på dig? Då behövs ju bara nått rent linne/tröja :) Jag packade på tok för mycket sist och kommer nog inte ta med så mycket den här ggn :P

2012-01-05 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0