Kalas med släkten

Jag som trodde att det var fel på bloggen, jag trodde att det inte gick att ladda upp bilder. Men nu har jag kommit på att någonting bara går väldigt segt och att det tar 10 min att få upp EN bild.
Jag tycker ju inte om att läsa bloggar utan bilder, så därför måste jag se till att kunna få med bilder på mina egna inlägg :p Men nu vet jag ju at det bara tar lite tid och att ingenting är fel så nu kommer lite inlägg :)

Igår var vi på kalas hos mormor & morfar. Engla var så kramgo med alla och busade runt.
Vi har också kommit fram till att hon är ett matvrak! Förrätt, varmrätt och efterrätt, sedan uträttar man lite behov och säger "MAT!" :p Haha!!

Engla med gammelmorfar & gammelmormor.     Tittar på hockey med Eric.

Kramar och pussar hunden Sunny.                     Gruppkram med moster & mormor.


I torsdags hade vi ett litet framträdande med kören på Söröje. Nu ska vi iväg till Matfors och sjunga :)
Dags att stänga av burken nu, min skjuts är snart här!
Trevlig kväll alla kära läsare! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad din syster är lik din mor =) kolla på bilden..så fina..kram karla

2011-10-29 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0