Föräldrarmöte

Då har man varit på sitt första föräldrarmöte på dagis då :) Det var faktiskt trevligt att sitta där tillsammans med de andra med en kopp kaffe och surra lite. Fröknarna visade ett fint litet bildpel på alla barn, bla en bild på Engla då hon står i dockvrån och lagar mat ;)

Det är SÅ tråkigt att vara ensam, och här hemma spelas bara musik som man vill gråta till.. :(
Bjuder på Ida Seve från True Talent med "Losing You" (faktiskt hennes bästa framträdande hittills tycker jag).
Undra om jag har för mycket hormoner i kroppen :p


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad glad jag är över att du börjat blogga så igen :) Vi får ta en msn dejt snart gumman!

Uppdatera oss lite om vad som sker :)

Puss o kram

2011-10-25 @ 22:50:31
Postat av: estelle

hej malin, jag undrar hur du gjorde när du skulle flytta tillbaka till sverige, ringde du någonstans och sa att du är tillbaka, hur fick du lägenhet/jobb så snabbt har du några tips?

2011-10-28 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0