Är man på G igen nu?

SHIIIIIIT vad det var länge sedan nu! :( Kan det vara 4 veckor sedan jag bloggade sist :S
Det har hänt otroligt mycket på dom veckorna iallafall!

Min familj, mamma, pappa, syster + pojkvän, mormor och morfar kom på besök i Alanya. Mormor och morfar stannade 1 vecka och de övriga 2 veckor. Fick också besök av min morbror och hans fru dagen innan jag och Engla skulle resa till Sverige med min familj.

Så nu befinner vi oss alltså i Sverige sedan 2 veckor tillbaka, jag och Engla har flyttat in i egen lägenhet och jag jobbar i en barnklädesbutik :)
Jag har absolut inte gett upp livet där nere och min kärlek finns kvar nere i Alanya, så få inte för er något nu ;) :p

Jag ska förklara allt lite bättre, senare när jag kommer hem från jobbet.

Bild från en av våra sista dagar i Alanya

Kommentarer
Postat av: Madde

åh va kul. Då kanske vi kan ses nått :D

2011-10-04 @ 12:48:11
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Lyck

Härligt att du kommit på plats. Lycka till. Jag läser gärna din blogg, om jag får... Kram

2011-10-04 @ 20:09:31
Postat av: pauline

har saknat din blogg! :)

2011-10-06 @ 19:10:55
Postat av: Linda

Nu väntar jag på mer uppdatering gumman :)

Hoppas du kommit till ro hemma o att du trivs på jobbet :) Vi får ta o pratas på msn nån kväll var alltför länge sen nu!

Kramar

2011-10-08 @ 12:01:02
Postat av: Anonym

ska ni bo i sverige nu?:)

2011-10-16 @ 10:48:56
Postat av: Vicki

Så härligt att din familj kommer och hälsar på dig när du är i Turkiet!!!



Ska du vara hemma i Sverige ett tag nu eftersom du fixat egen lägenhet??



Jag har bara varit i Turkiet en gång och då var vi i Side med barnen. Det var otroligt fint där!!



Ha det bra,Vicki

2011-10-17 @ 15:48:30
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0