Julpynta

Nu har jag tagit ett break i mitt julpyntande, i väntan på att mamma ska komma och vara smakråd till det som återstår. Pappa har redan varit här och hjälpt mig med några lampor. Det blir så mysigt! Nu saknar jag bara någon att dela det med... :love:
Engla leker hos Jenny & Ricky med Rickys systerson som är i samma ålder som Engla. Ska hämta henne sedan, beställa pizza och sedan bär det av ut på landet :)



                                                    Trevlig kväll kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad mysigt du har fått de:-)

2011-11-26 @ 16:48:50
Postat av: Jessıca Yaman

Åh vad mysigt! Där vill jag sitta och dricka glögg me dig :)

2011-11-26 @ 22:01:54
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: fiffi

mysigt du ser ut att ha det, kan du inte lägga upp lite mer bilder på hemmet. hade varit kul å se lite mer hur du bor:)

2011-12-01 @ 10:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0