Det är klart att jag saknar!

Även fast jag trivs med livet här, den nya lägenheten och ett roligt jobb, så finns det stunder då jag drömmer mig tillbaka till Alanya. Nu låter det som att jag aldrig mer ska dit, och så är det ju inte :p MEN det är ju ett X antal månader kvar.
Vintertiden är ju så mysig där nere, man har verkligen tid till vad som helst och man kan umgås med både med kärleken och vänner utan en massa jobb eller enorm värme ivägen :)

Sandra, Lena och jag i sommras när vi besökte Sandra i Side :)
Saknar er :love:




Nu har jag precis kommit hem från ett Tupperware-party och ska somna ovaggat hade jag tänkt!
I morgon gör man det sista rycket innan helg, då blir man ledig och ska gå på kalas :D

Dröm sött.


Kommentarer
Postat av: sandra

ah vad jag saknar er!!!!!

2011-11-12 @ 13:52:54
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

du saknar inte din man lr?:))) har ni kontakt varje dag?

2011-11-14 @ 17:18:49
Postat av: Lena

Saknar er också!!! Både Stora som små tjejer saknas.. men innan vi vet ordet av så ses vi igen.. Kram på er!!

2011-11-23 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0