What happend?

Ja jag vet att jag har varit så kass på att uppdatera!!
Har haft mycket att göra sedan jag kom. Jag och Engla har varit på Resturangen 5 av 7 kvällar, idag hade vi premiärturen till stranden med Jessica, Mia, Malin och alla barn :) Synd att jag brände benen bara :/

Aaa, jag är ganska trött nu, gav Engla lasagne till middag, gjorde tacos till mig själv och hemgjord potatismos och biffar till Cengiz och hans bror. Nu är jag värd en dusch och sedan sängen!!

I morgon ska jag blogga flitigt ;) God natt!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Lyck

hej Malin. Snart närmar sig resan för oss... Har ni börjat få nån värme där eller har vi bättre väder här hemma????Hoppas det blir badtemperatur och riktigt varmt framöver. Du kan väl vara snäll och berätta hur vädret är. ska bli roligt att få se hur stor Engla har blivit. Hälsa Cengiz. Kram vi ses snart.Ha det så bra.

2011-05-08 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0