Sällskap!

Snart snart snart!! Snart kommer sötnöten Emma hit :D
Det ska bli så himmla roligt, och det bästa av allt.. hon kommer bo 5 min ifrån mig.
Glassa lite vid poolen, ligga vid stranden, lite promenader och Resturanghäng ska det bli ;) :thumbup:

(tog bilden från din fb tjejen)


Och jag ska inte glömma att nämna Linda som kommer tillsammans med hennes familj, men dom ska inte tro att dom får rå om henne själv, någon dag tänkte jag knycka henne ;)

Kul med besök och lite uppiggande efter allt skit som händer!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt gummsan! Snart kommer jag å då ska vi ha de mysigt och roligt!

2011-05-17 @ 15:52:33
Postat av: Linda

Åh vad jag längtar gumman :) super mkt :) ska bli så kul o träffa dej igen!

2011-05-17 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0