Min stackars stackars sjukling!

Det blev absolut inget resturangbesök för mig och Engla igår.
Cengiz spenderade precis HELA DAGEN på sjukhuset för undersökning efter att ha haft misstankar mot hjärtat.
Allting såg iallafall bra ut, thank god! Men det ska bli ändring på vissa saker i livet ;) Som att träna, äta nyttigare mm.
När han kom hem igårkväll kunde stackarn inte gå, så han fick ligga på soffan och jag serverade :p

Idag kommer han förhoppningsvis kunna gå och hans jobb ikväll blir till att sitta i kassan, och där ska han sitta! Inte anstränga sig 1 meter!! Jag ska ha koll, för ikväll kommer vi vara där.

                                                                         Engla med katten Albin hos mormor & morfar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men usch vad obehagligt. Vilken tur att det inte var nånting då.. Hoppas att han tar detta som ett tecken att lugna ner sig lite då :)

Puss

2011-05-10 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0